tirsdag den 25. august 2009

Det var en smertefuld lørdag aften

I midten af 1990'erne mødte jeg D som i en periode brugte mig som sin slavetøs når Hun havde lyst.

Okay, jeg var vist godt klar over at jeg havde lagt lidt i kakkelovnen; D og jeg havde været ude for at shoppe det meste af lørdagen og jeg havde været lidt kæk og lagt op til Hende velvidende at Hun havde ret små muligheder for at straffe mig imens vi var ude, selvom Hun truede med at straffe mig henover køledisken i Føtex. Mun kækhed og små uartigheder hang nok sammmen med at jeg ikke have set D i ca. en måned.

Efter shopping og indkøb endte vi hjemme hos D på Frederiksberg hvor Hun havde en stor lejlighed. Med det samme vi var kommet ind af døren fik jeg ordre på at smide nederdel og trusser. D satte varene ud i køkkenet og kom ind til mig i stuen. Jeg fik ordre på at lægge mig i Hendes store sofa på knæ med strittende numse. Hun hentede spanskrøret og fortalte mig at Hun ikke kunne huske hvornår jeg havde været så flabet og uartig. Jeg undskyldte på skrømt men vidste godt Hun javde ret. Det første slag ramte mine balder dog uden voldsom kraft og det samme skete med de næste. Langsomt fik Hun varmet mine balder op og det sved mere og mere og jeg pev højere. Jeg fik en hel del slag og de sidte 20 skulle jeg tælle. Derefter blev jeg sendte ud i køkkenet for at ordne kartofler og grøntsager, dog skulle jeg ikke stå op men fik ordre på at sidde på en hård træskammel. Jeg pev lidt og ømmede mig imens jeg sad der. Endelig var tingene ordnet og jeg fik lov til at stå lidt op.

Lige inden vi skulle spise gav D mig en kraftig omgang med spanskrøret og jeg fik lov til at sidde på skammelen imens vi spiste. Det var svært at sidde stille fordi jeg var så stribet og øm, og et par tårer kom da også frem. Efter maden vaskede jeg op og ordnede køkkenet.

D beordrede mig til at følge Hende ind i Hendes spankingrum hvor jeg blev sat i gabestokken. Hun kælede for mig krop og kælede for mit skød. Hun fandt en butt plug frem og efter lidt bearbejdelse fik jeg sat den op. Derefter blevjeg kneblet og Hun fandt en ridepisk frem som Hun brugte grundigt. Min i forvejen ømme numse var ret modtagelig overfor smerte så jeg begyndte at pive stille hvilket gjorde at Hun mente at det var tid for spanskrøret. Et tykt blev fundet frem og brugt grundigt. Jeg begyndte at græde men det tændte blot D mere. Jeg kunne mærke den kraftige smerte og kunne ike slippe væk. D holdt en pause og kommenterede min ret røde numse og fandt så et tyndt spanskrør frem som Hun brugte flittigt. Det gjorde så ondt og jeg græd ret meget. På et tidspunkt forvandlede smerten sig langsomt til noget andet som ikke føltes ubehageligt. Min gråd blev til klynken og D stoppede op. Hun fandt et tykt lys frem og jeg kunne mærke den varme stearin. Efter få minutter gled jeg ind i en orgasmeverden. Jeg kom til mig selv da D fjernede butt plugen og Hun gled op i mig med en strap-on. Først kneppede Hun mig stille og roligt og siden hen voldsommere. Det føltes dejligt. På et tidspunkt stønnede Hun og sank ned over mig. Efter en kort pause fandt Hun igen et tykt spanksrør frem og brugte det til at fjerne stearinen. Igen begyndte jeg at græde men Hun grinte bare og sagde at jeg skulle huske at flabethed og kækhed skulle straffes hårdt. Derfefter blev jeg løsnet fra gabestokken.

Resten af aftenen sad jeg på gulvet ved Hendes lænestol med en meget varm og smertende numse og da vi gik i seng gjorde jeg mit for at ligge uden det gjorde ondt. Da jeg vågnede næste morgen mindede nin bagdel mig om at være en god og sød tøs....

2 kommentarer:

  1. Mmm sikke en dejlig, fræk og sandelig inspirerende beretning du har skrevet om spanskrør ;-)

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  2. Lyder som en virkelig udvidet udgave af dengang Dominic spankede mig "da vi gik i seng gjorde jeg mit for at ligge uden det gjorde ondt. Da jeg vågnede næste morgen mindede nin bagdel mig om at være en god og sød tøs.... " jo ømheden & smerterne varede et par dage.
    Ps. mininum 6 stavefejl, hvad gik der galt?

    SvarSlet