fredag den 7. august 2009

Is i det gode vejr

Vejret i dag har været fantastisk. Jeg elsker når det er varmt og jeg er vild med is så jeg besluttede at gå ned til Valby. Jeg tog den nye lilla lårkorte kjole på, redte mit lange røde hår, lagde en diskret make-up (lys øjenskygge, sort mascara og orange læbestift), tog de sorte sandaler på og hængte den lille skuldertaske over venstre skulder og gik ud i solen. Jeg gik ned til en af vores mange isbutikker og købte en soft-ice og fandt en ledig bænk. Da jeg kom til isbutikken havde jeg godt lagt mærke til 2 fyre i 30'erne der sad på en af bænkene og de kiggede på mig. Imens jeg sad på bænken hørte jeg at de talte sammen dog kunne jeg ikke høre hvad de talte om nen lagde mærke til at de kiggede lidt engang imellem. Jeg spiste isen stille og roligt imens jeg lod tungen slikke soft ice'en i stille glidende bevægelser så det godt kunne virke lidt erotisk. Imens jeg gjorde det tænkte jeg på hvad Miss'en ville sige hvis Hun så det. Diskret kiggede jeg over på de 2 fyre der lo stille engang imellem. Da jeg var færdig og fik tørret min mund gik jeg forbi deres bænk og hjemad. Den ene piftede stille efter mig da jeg passerede dem. Indrømmet jeg havde håbet på mere end et pift og der var fugtigt under min korte kjole må jeg indrømme. Jeg gik stille hjem imens jeg i tankerne forestillede mig at de 2 fyre tog mig med hjem til en af dem og brugte mig som deres erotiske legetøj. Da jeg kom hjem kiggede jeg straks forbi Forum men der var dødt så jeg tog istedet et langt bad hvor jeg kælede for mig selv. Jeg er spændt på om jeg støder på de 2 fyre igen og om der sker mere end noget fugt under min korte sommerkjole...

1 kommentar:

  1. Mmm sikke en dejlig beretning. Jeg håber sandelig for tøsen, at dine drømme går i opfyldelse ;-)

    Kærlige knus og klask fra
    Miss Louise

    SvarSlet