tirsdag den 25. august 2009

Vita wrap...

Der findes en del ting i et supermarked som kan bruges til BDSM, f.eks. tøjklemmer, stearinlys, bestemte frugter og grøntsager og så vita wrap også kendte som madfilm. Igennem årene er jeg godt nok mange gange blev pakket ind i dette stof, og har også prøvet industri-udgaven som er kraftigere og findes i kæmperuller med forskellig farve. Jeg er blevet pakket ind i køkkenet, badeværelset (inkl. i et badekar), i stuen, i soveværelset, og ja endda i en have og i skoven flere gange. Det er en speciel følelse at f.eks ligge i en skov med bind for øjnene, kneblet, pakket ind i vita wrap med kæder der holder kroppen samt arme og ben imens regnen siler ned. Det er en følelse der er vidunderligt og kan anbefales.

Vita wrap der giver varme og kolde kæder virker godt sammen. Brugen af spanskrør på numse pakket ind i vw giver en ret intens smerte. Det samme gælder hvis ridepisk bruges. Isterninger under vw giver også en speciel følelse, også hvis stearin bliver brugt. Min første kæreste/Herskerinde Laila pakkede mig nogen gange ind i et kraftig lag vw hvor jeg også havde bind for øjenene og var kneblet. Derudover var jeg smurt ind i madolie. Efter indpakningen blev jeg lagt i en vandseng hvor jeg lå 1-2 timer. Det var en vild oplevelse fordi jeg følte at jeg svævede og fordi jeg var pakket godt ind var min hørelse begrænset. Der var kun store huller til næsen, men jeg gik et par gear ned og gik næsten i dvale og brugte ret lidt ilt, iøvrigt noget jeg har øvet en del så hjertet får en langsom og stabil rytme. Så kunne jeg ligge der og føle at jeg svævede. Det kan anbefales og er vildt afstressende. Egentlig er jeg ikke til BC (Åndrætskontrol), men har nogle gange været pakket helt ind i vw og lige før jeg får orgasme har Hun holdt mig for mund og næse i ganske få sekunder. Det kan virke meget stærkt for orgasmen, men er så også det jeg vil med BC, nok også fordi jeg kender folk for hvem der er gået galt med.

Vita wrap kan bruges på mange måder og som sagt har jeg en del gode erfaringer med det. Jeg kan godt lide den bløde overflade der alligevel kan klare en del og følelsen af at være i en anden magt totalt. Jeg har et par gange været pakket ind i vw og derefter pakket ind i malertape fra top til tå; så er man virkelig fanget til den andens nåde og så er det ret varmt...*s*

2 kommentarer:

  1. En næsten glemt fantasi om at lave en plads i min have, der vil være velegnet til leg, dukker op igen, nu jeg læser dit indlæg ;-)

    Forestil dig en seance i fuldmånens skær...

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet